Nieuwe strijdkreet voor De Haagse

De HHs heeft een nieuwe campagne gelanceerd: De Haagse heeft het! Insteek is om aankomend studenten te laten zien hoe leuk De Haagse Hogeschool is. 

Dit is het campagneconcept 
Het doel van de campagne is om de instroom van aankomende studenten te ondersteunen. Dit wil De HHs doen door de volgende unieke kenmerken van De Haagse Hogeschool aan potentiële studenten te laten zien: kleinschalig & persoonlijk, onderdeel zijn van een community, onze goede faciliteiten. Deze usp’s (marketingtaal: unique selling point..) zijn gekozen omdat uit onderzoek blijkt dat studenten deze punten belangrijk vinden en omdat De Haagse er volgens eigen zeggen goed op scoort.

Het laatste nieuws

Wat is de Greenoffice?

Wat is de Greenoffice?

De Greenoffice is door De Haagse Hogeschool opgericht en zij vallen onder de Dienst Bestuurszaken > Unit Strategie. Arno en Mink (op de foto) werken bij de Greenoffice van De Haagse Hogeschool

Lees meer

Doe mee met XNet

Wil je nog zinvolle activiteiten ondernemen? Of mis je de dynamiek van het onderwijs en de hogeschool, én de sociale contacten? Met het opzetten van een netwerk oud-medewerkers willen we daar iets aan doen. Draag bij aan XNet.